måndag 18 januari 2010

VH1

Top 10 animated videos. Det är vad som visas på VH1 idag. Underligt nog har jag inte ens hört den som har placerat sig som 2a. Känns irrelevant. VH1 står för övrigt för Video Hits 1 och har ett utbud av moderna hits och äldre låtar för att tilltala målgruppen 25 år och uppåt, en målgrupp som är uppväxta med MTV men som växt ifrån musiken. Kommentarer på det? Att det inte rör sig om falsk marknadsföring iaf.

Den kända står i skåpet och är ger inte alls sken av att vara så ny som den faktiskt är. And I blame CK, yes i do!

Eftersom jag inte har kaffe hemma så blir det en del te istället. Undra om inte det är nyttigare. Jag tror det. Vill tro det. Tänk om det är så att om jag inte dricker kaffe på ett tag så kanske det svarta guldet faktiskt gör att jag blir piggare av det i framtiden? För just nu får det ju en bara att fungera som en normal människa.

This is it.

Michael Jackson på tv, sista låten. Alltid lika sorgligt, för det tycker jag att det är. Det är visserligen ingen "man in the mirror" men en låt i MJ-klass i all ära.

Uppåt-Framåt!


Inga kommentarer: