tisdag 26 januari 2010

Born to run!

Skall jag vara före så gäller det att ligga i. Dagarna går, det nya året blir äldre och äldre.

Med en hurtighet som jag inte visste att jag hade så fixar jag, men det är enklare när det inte handlar om ens egna grejer. Kanske skulle jag ändra inställning.


Jag hade en underlig dröm inatt, om att Barcelona förlorade mot Milan, med 2-0, på Hemmaplan. Jag kallar det för mardröm även om jag faktiskt inte är så såld som de fanatiska fans som faktiskt finnes.

Klockan klämtar, snart bär det av till fjäderbollstävling. Jag skall vara bra, det har jag bestämt. Mest eftersom jag gillar mig själv när jag är bra, och jag kan bestämma om jag tycker att jag är bra eller inte, men jag kan bara bestämma vad jag själv tycker. Så, you take what you have, do the best of it. Så vet man iaf att man gjort vad man kan, det räcker 7 dagar i veckan.


Nej, nu är det lite panik. Stressa stressa, undra om jag hinner få i mig en macka. Come on! Sedan slänger jag mig in i den rollercoasterresa som jag nog inte gillar. Men jag har vant mig, jag gör sådant. Jag undrar, det gör jag faktiskt.

Inga kommentarer: