fredag 1 januari 2010

100101

Jag låg för någon dag sedan och försökte sova, det gick inte alls bra. Alls. Försökte, läste bok och så kom jag på det, jag bloggade lite. Men i efterhand så märkte jag att det var ett för seriöst inlägg för att vara jag, så jag sparade det, men jag har inte publicerat det. Jag får se om jag någonsin gör det.

Idag är det den första dagen på det nya året, det nya årtiondet. Jag är trött och bakfull, bitter. Men vad skall man vänta sig av årets mest upphåsade dag och fest.

Att vara bra är något dåligt.

Mitt internet är inte alls bra, så är det bara.

Jag har ibland funderat på varför livet är som det är, det är en ständig källa av fundering men dock inte så många svar, faktiskt. Jag är glad att jag har katterna idag och väntar lite på Ivanhoe. Känns som om jag sett den massor av gånger, men det brukar ju bli med ungefär ett års mellanrum, ungefär. När jag var liten (och jag saknar att vara liten) så funderade man på andra saker, kanske lika mycket men ändå inte. Fattar? Nej, inte ens jag gör det. Jag kan minnas dagar i den lilla byn, men... äh, nej, inte idag.

Jag är för bitter för det här.

En annan dag kanske. Sammanfattning på året kanske, bild på min tatuering kanske. Mycket kanske. hejdå

2 kommentarer:

L sa...

oj har du katter? va fusk.
Ivanhoe är perfekt en dag som denna.

Frank sa...

Ja, katter finns. De är jobbiga allt som oftast, men jag har ju någon att komma hem till om inte annat.

Blev inte Ivanhoe.