lördag 16 januari 2010

how!?

Det ändras det där, spellistorna som passar menar jag. Undra vad sådant kan bero på. Ibland passar vissa, ibland andra. Är det som en spegel?


Jag tycker att regndroppar och ringarna dessa gör på den spegelblanka ytan på öppet hav symboliserar hur människor över hela världen känner varandra.

Idag har klockan gjort något konstigt, det bara hoppade över massor av timmar och hela dagen bara flög fram. Man skall vara nöjd och glad när det händer under de timmar på dagen som man fick betalt. Mycket bra. Att jag sedan hade en hög puls och hur mycket information som helst att hålla i huvudet samtidigt gjorde väl att man inte hade tid att tänka på tiden. Det går nog hand i hand det där. Me like!

Nej, skall röra på mig lite, släkten väntar. Idag är jag sist, är jobb en giltig orsak?



Inga kommentarer: