tisdag 5 januari 2010

Snö, snö och snö..

I like it! Snö är av godo. Tänk vad mycket regn det skulle ösa ner om det inte var kallt? Om man vill se det så alltså? Kyla däremot är ganska enkel, det är bara att klä på sig, påminner lite om tidiga morgontimmar i norr när man traskade till jobbet i mörker som endast lystes upp av den vita snön och de få gatlampor längs vägen. Det knarrade under skorna, vindstilla och faktiskt varmt, om man nu varit så förutseende att man tagit på sig nog med kläder.

Har jag nämnt att jag hatar regn?
The pose.

Jag måste börja med att laga mat, jag är kass på att äta och idag slog det mig som en höger utdelad av ingen annan än Mike Tyson. I'm skinny again! Och jag råkar störa mig på det. Så nu skall jag lasta i mig onyttigheter så det står härliga till. Annars händer ju ingenting. Kul att se ut som om man snart går av på mitten?

2 korv med bröd idag och 7 koppar kaffe, jag tror att jag lokaliserat problemet.

Jag gillar att det gör ont i kroppen efter ett träningspass, jag tycker det är roligt att ta i lite extra. Jag är inte nöjd förrän jag gjort mitt bästa. Vad skulle jag vara om jag inte var sådan? Inte mig själv iaf, and this is a fact, jag råkar gilla mig. Använd kroppen medans den funkar vettja?

Nu måste jag städa lite, annars kommer det aldrig bli gjort, jag har vandrat slöhetens väg flera gånger och det visar sig att man inte ens måste gå så långt innan man hamnar i ett kaos. Eftersom jag då inte gör något åt mig utan slår upp mitt tält och lär mig leva med det så tar jag tag i det direkt.
Later..

F-fpn

Inga kommentarer: