måndag 4 januari 2010

Prove it?


När man parkerar sig i soffan efter att ha tränat, då känns det hur kroppen bryts ner. Är inte det läskigt bra? När musklerna inser att man använt dem. För en som jag som varit inaktiv av naturen sedan naturens början skrattar mest åt det faktum att alla rörelser kräver energi, energi man redan gjort av med.

MCMLXXXII är nog nästa förresten.

Pisces med P blir nog en tredje. Den måste nog designas först.

Var är mitt photoshop???

Jo, det var min tatuering på bilden

I can prove it:


Told you!

3 kommentarer:

L sa...

ajaj, gör det inte ruskigt ont att tatuera sig?

å var är mitt photoshop? satt just å letade efter ngt sånt att ladda ner...

Frank sa...

Ont ja! Men det försvinner, men det gör inte tatueringen. Photoshop ja, hopplöst. Jag har kaffe nu...

L sa...

ja, iofs!
åhå, gott..