söndag 10 januari 2010

Sheldon!


Tänk vad det skall vara svårt att sova, trött precis hela dagen kämpade jag för att inte sova, när sedan Monsieur klocka valde att slå 10 så tänkte jag att det var dags. Jag lovar, hade jag inte tänkt en pigg tanke på hela dagen så gjorde jag det sekunden efter att huvudet nådde kudden. Tänka sig. Efter lite försök med att läsa, med att blunda så kastade jag in handduken, tog med mig datorn till sängen. Nu har jag tittat på 4 avsnitt av "the Big Bang Theory" och är inte det minsta trött. Vågar jag skylla på min dygnsrytm? Ja, jag tror det.


Jag kan ibland när jag ser serien faktiskt önska att jag var som Sheldon. Av många anledningar. The truth can indeed be a finger down the throat for those unprepared to hear it. Vem säger sådant? Han är en citatmaskin, han också.

Frank XIV Johan??

Inga kommentarer: