lördag 9 januari 2010

All night long

En strålande sol väcker en, och även om varken kroppen eller huvudet ville vakna riktigt så var det en vacker dag jag mötte när jag slog upp ögonen.

Temat på McDonalds är inte alls gott, det fick jag bittert erfara igår.

Det var rätt lite folk ute igår, för att vara en fredag vill säga. Dessutom var det kallt. Men jag levde på min pokervinst. Undra om jag nu skall dra mig tillbaka undefeated? Kanske, kanske inte. Wasastan, Skål och Lounge(s). Roligt roligt och idag har jag ont i magen av allt skrattande och ont i huvudet av andra anledningar. Det tycker jag att det är värt.

Det var annars ingen kö på McDonalds. Lika bra, så borde det alltid vara. Bigmac nästa!

"All night long" var gårdagens signaturmelodi. Sjöngs i alla takter som finns, och till alla låtar.

1 kommentar:

L sa...

Åh McDonalds. Tänk om man hade det här också!