lördag 2 januari 2010

Go Barca!!

Fotboll på tv. Inte ofta jag tar mig tid för en sådan aktivitet. Speciellt inte att sitta och kolla koncentrerat. Då måste matchen betyda något mer än "bara" 3 poäng. Eftersom jag håller koll på fotbollen så är det bra att damen håller koll på mig...

Fröken Bus

Jag vet inte vad jag skall göra. Projekthjärnan har tagit semester mitt i allt. Kommer inte på vad jag skall göra, samtidigt har jag kollat efter mina kylskåpsmagneter, som jag vet att jag sett, men jag minns inte alls var jag har dem. Jag kan väl inte slängt dem? Nej, det låter verkligen inte som jag.

Matchen slutade 1-1 förresten, för er som undrade, och Ibra gjorde inte mål. Nu börjar en annan betydelselös match, som jag verkligen inte tänker se. Hur har jag förresten glömt att jag har Discovery? Bättre kanal för slötittande finns väl inte? Nu är det ett program om hajar, värdelöst.

Idag när jag skulle till jobbet så missade jag min buss med någon minut, trodde jag var tvungen att gå hela långa vägen från Körkarlens, men icke. Busschaffören stannade och vinkade och kollade om jag skulle med. Blir det bättre än så, troligtvis ja, men man skall vara glad åt det lilla.

Känns som om jag vet hur Nadine Hurley känner sig i slutet, det gör det verkligen. Hur kan jag vara såhär trött?? Kan vara det sista jag skriver idag.

F-fpn

1 kommentar:

L sa...

vilken söt liten dam