fredag 7 mars 2008

What you give is what you get...

Jaha, va skriver jag om idag då... hmm, ja det vet jag inte. Är hemma och det känns som om klockan är hur mycket som helst, trots att den bara är halv 10 i skrivandets stund!
"Hjälp!" har precis börjat på 4an och jag funderar lite om vad jag skall göra.. städa?

Rubriken jag skrev har en annan mening än vad jag tar upp, jag får ta det en annan gång, men det innefattar en sen natt i Rönninge i december 2001. Nåja, rapport om det kommer..

Har fått upp min nya garderob nu, sjukt skönt! Ryms ju hur mycket som helst i den och det gör att jag faktiskt kan börja få lite ordning, och det är väl defenitivt på tiden!? Nu behöver jag snart bara börja träna så blir jag som vilken normal människa som helst? Om jag nu vill vara det..

Garderob påbörjad...
Normal? hmm... jag? Jag som redan i relativt ung ålder gjorde vad jag kunde för att vara allt annat än normal, den som kompenserade allt med att vara obrydd om det mesta och som skaffade en ytlig kontakt med alla.. med vissa få undantag vill säga! Ett mönster som i vissa fall kan vara ganska svårt att bryta..
Skulle kanske tro att jag var negativ =) but no NO..
Jag är inte dum.. jag har bara otur när jag tänker. Haha.. rätt klockren kommentar! =)

Nåja, efter beställd väckning så var dagen påbörjad på mkt bra sätt! Sudoku relativt lätt avklarat och lite "seega ultimat innan man måste gå upp och perfekt varmt under täcket" så var det slutligen dags att vakna och slänga i sig lite frukost och kaffe.. Och KAFFE..
Hemskt gott.. helt perfekt!
Bort till gammal kollega som är född med tummen mitt i handen som var i starkt behov att få lite saker monterade.. Något som jag tydligen fått lätt för.
En st. skänk från mitt eget sortiment och 5 st. bokhyllor från den stora konkurentens =)
vips och klart! Skynda hem och hämta efterlängtat paket, så att kaffe-traditionerna kan fortsätta.


250 färska koppar.. visas en annan gång i "gift-box"
Kaffe, Macka och ett par öl, helt perfekt. Och så e man nu hemma i värmen, skyddad från det kalla vädret ute med inslag av blött regn uppifrån.
Thanks Joe =)

Taggad inför måndag nu.. vill träna mera.. och trappa upp så att kroppen får va den tål...
Skall flytta omkring lite saker och se om jag inte hittar någon städlösning som innebär mindre jobb =)

Hur bra gick det att skriva idag va? nej nej nej.. men men.. ord bildade jag ju!

NEJMENVISST! until next time =)

Inga kommentarer: