fredag 14 mars 2008

ögonfärg...

Hmm, eftersom man ibland inte har något att skriva så gör men det iaf, med ribban lagd lite lägre iofs. ...
men..

Efter att ha känt mig tröttare än jag någonsin gjort, någon gång på dagen igår, så var jag tvungen att fråga mina arbetskamrater om detta var något som också syntes utåt. Detta hade inte varit något bra om man som jag jobbar i en butik med kunder. Efter att ha fått svaret: nej det syns inte både en och två gånger så gav jag mig fan på att kolla själv.
Det är nu som de dyra slantarna som jag la på telefonen kommer till sin rätt. Nåja... det kommer det aldrig att göra, bara något som jag försöker intala mig själv...
Kamera med närbildsläge kan vara bra att ha om man skall kolla riktigt nära.


För att göra en tråkig histioria både tråkigare men också kortare så säger jag såhär... jag har gröna ögon, däremot ser de väldigt bruna ut.. givetvis är detta inget som annars syns på bild. Men om man som jag råkar ställa in blixten så syns det faktiskt. Se höger öga på bilden. Vänster öga är tagen samma dag och tid men utan...
Eftersom jag varit ledig och inte haft något att göra så har jag placerat in dessa två ögon i en gammal bild på mig själv.
Nåja, jag vet inte varför jag skulle skriva detta.. men jag var väl bara kanske stolt över min kreation =)
God Kväll! Och lunch kan vara grymt gott!

Inga kommentarer: