fredag 21 mars 2008

Fortsatt snöigt..

Ja, det verkar inte vara någon sol påväg, snön ligger kvar längre än den gjort någon de "vintrar" som jag bott här. Även om det nu bara är 3 st. Klockan är ganska mycket och jag har seegat mig upp ur den varma värld som sängen erbjuder. Från tvn strömmar ljud som är ganska precis en vecka gammalt. Melodifestivalen, nu inne på sitt tredje uppträdande, Rongedahl.

Det är underligt, när man får sova ut, ligga och dra sig och bara vara ett med sin varma sköna säng. Ja, då får katterna för sig att de skall vara jobbiga och göra vad de kan för att jag inte bara skall kunna och slappna av.

Gissa då vad som händer när man vaknar, duschar och sätter sig i soffan för att försöka rädda lite "ta det lugnt tid".. jo:
Rätt tråkigt sällskap.

Gjorde en rolig grej igår, på ren impuls.. får ju se hur det går.. haha...
Jag använder första bästa textrad från Amy Diamonds schlagerlåt. Får bli:
so Im gone, before its over... (haha, passar ju som avslutning, höll för övrigt på att bli thank you, men det hade ju varit väl trist ju!)

2 kommentarer:

GIS-mormor sa...

Haha! dina katter är verkligen roliga :-). Hälsningar från en morsa som packar och packar och packar...
Kram!

Frank sa...

hmm, jag vet inte om roliga är det ord jag använder när jag skall definiera dem på morgonen...