onsdag 26 mars 2008

athleten!

Med ett ryck satte jag mig upp i sängen, ähh, jag hade ju glömt ställa klockan. Nåväl, löste ju sig. Skönt varmt under täcket, så jag förvånade nästan mig själv när jag ålade mig ur sängen och hoppade in i duschen. Lika bra att vara vaken tidigt tänkte jag nog...
Jag var ju ledig! Tur var väl det...

Gårdagens eskapader gjorde sig påminda och jag skrattade åt mig själv. Vilka ideer. Tydligen skall jag på storan den 9 april. Det har jag också gått med på, så de är bara att masa sig dit. Roligt roligt var det iaf och börjar man sent så slutar man sent! Uppladdningen var kanske inte ultimat... och saknade faktiskt helt någon substans av mat, vilket måste ses som en lite dum sak.

Vädret var perfekt, även om det som vanligt var kallare än vad det gav sken av att vara. Ut och springa och äta Sushi, like first time ever, till frukost! 8 bitar fick det bli, pallade inte 12 som the expert. Olika bitar smakade olika gott.. Betyget då? Tja.. vet inte om någon mat skulle smakat ultimat just då, men det var funkis. Får ge de en till chans med bättre förutsättningar så tror jag på det.

Hem till Jimmie med perfekt tajmad spårvagn! Kaffe serverades också, inte illa! När sedan den av oss som kan bli rastlös började bli just det fick den andra komma på något att göra. Och varför inte handla skor, löparskor. Löplabbet. Rätt bra ställe! Givetvis gjorde jag det jag alltid gör och handlar det dyraste som ställs fram till mig. Men blev bara sjukt bra.
Med matchande löparbyxor ser jag nästan ut som en som tränar, inte illa va! Bilder kommer senare.

Så, hamburgare som dagens andra mål mat och göra absolut inget alls från kl 4 och framåt. Simpsons, Scrubs och Extreme makeover Home edition är ett perfekt sätt att att tillbringa den lediga dagen. Efter lite Svappavaara-koll så gör sig min nostalgiska sida påmind och jag måste kväva den för att inte sitta och vara nostalgisk precis hela natten. Så var klockan helt plötligt hur mycket som helst! Ner och handlade dagens tredje mål mat, denna gång i form av kebabtalrik och hem för att lägga mig. Något som jag givetvis skjuter framför mig.
Men jag ger det en chans nu tänkte jag...

sing a song?

Inga kommentarer: