torsdag 5 februari 2009

photos in my n95...

Jag sitter och kollar igenom telefonen.. på bilder. Jag vet inte hur det kommer sig, men jag tänkte väl att jag skulle rensa.. vilket aldrig funkar som det skall. Så, här sitter man och går igenom 2008 - by photo. 

Det tråkiga är att jag inte har många bilder från när jag verkligen gör något. Massa bilder tagna på saker som jag skulle skriva om, kommentera eller bara skicka som en "titta vad jag gör"-bild. Så.. Bilder från när jag återfann lyckan i att susa ner för backar med inlines är förevigade med en bild uppifrån där jag improviserat vinklar benet i en udda vinkel får att få med ena rullskriskon. Annan bild där jag ligger i solen och gottar mig, men samtidigt vet jag att den bilden var vansinnigt arrangerad. Tagen på väg till jobbet, i en alkispark precis brevid stora vägen. Men hey! Gräs är ju grönt på sommaren, och ser man då inte omgivningen alls så ser det sommrigt värre ut. 

Bilder med mat som typ hamburgare för att signalera "Mmm, vad god mat jag har" och bilder på kaffe i pet-flaska. Får symbolisera kaffeberoendet :)

Såhär ser jag ut i rakat hår, detta är mina träningskläder, se vilket gott kaffe jag har.. Ja, listan kan göras oändlig..

Går rätt fort att gå igenom alla, även om de är många.. och fan, jag måste börja omfördela mina resurser. Jag minns ju precis vad jag gjorde på samtliga och vad jag tänkte på de flesta. Tänk om jag kunde få föra över lite av den kapaciteten till annat som hjärnan styrde över.. 

Tänkte att jag skulle lägga upp någon bild, men jag tror inte på det.. inte idag... eller iaf inte nu, kanske senare.. :)



Inga kommentarer: