tisdag 10 februari 2009

on the train..

Så sitter jag på tåget. Snabbt susar det fram och det tog faktiskt inte speciellt länge innan marken blev vitare. Detta skriver jag i "anteckningar". Jag har inte orkat fixa internet ännu. Av den enda anledningen att mitt uttag inte ger mig någon ström. Dumt att sitta och ha internet när man inte har batteri på datorn. Känns lite som överkurs då. Jag hoppas för allt i världen att det finns uttag på det andra tåget. Annars vet jag inte om jag har så mycket användning för mina filmer. 

Känns som om jag kommer somna bra fort idag. Sen kväll och tidigt morgon. Ett par timmar blev det bara. Eftersom jag är framme vansinnigt tidigt så slipper jag iaf den jobbiga tiden som infinner sig när man vaknat, innan man är framme. 

*X2000 är väldigt behaglig att färdas i*

15:29 swishade Varberg förbi. Vilket innebär att det tagit 47 minuter hit.

Nu fick jag dessutom ström i maskinen vilket räddar flera timmars tågresande. Undra om jag kan lämna datorn bara såhär, tror inte att jag orkar bära dem med mig. Jag hade tänkt att jag skulle handla internet. Har inte kapacitet i huvudet att syssla med så mycket annat. 

Så, nu sitter jag på stora Internet och vet inte vad jag skall göra. Lyxproblem. Jag får skriva mera senare...

1 kommentar:

GIS-mormor sa...

Varberg? Varför körde ni den vägen?