torsdag 9 juli 2009

kort idag..


Idag är jag trött, visserligen inte så konstigt... jobbat idag med, tidigt morgon och sen kväll, får se till att det inte blir så sent imorgon, då kommer jag "ramla av pinn".

Michael Jackson går på högvarv nu, är jag också en av dem som lyssnar på honom speciellt mycket nu? Jag vet inte, för visst gjorde jag det innan med.. men lite mer? Ja, kanske lite...

Kort skrivet idag, det är sängen nu, om 6 timmar ringer klockan, och jag har allt märkt att det går att leva så, men jag hatar det för det. Men det som inte dödar stärker, och med tanke på hur jag antar utmaningar så tror jag allt att jag kommer bli stark som satan.. :-)

precis såhär stark kanske?

Nej, som sagt, sova sängen...

"Make the World to a better place, for you, for me and för the entire human race..." -Heal the world, Michael Jackson.

Ja, som vanligt, vinkivink
F-fpn

Inga kommentarer: