söndag 5 juli 2009

Det regnade visst katter och hundar inatt...

Köttbullar, korv och stekta ägg... hmm, va är det för mat att äta, och vilken tid att äta det sedan..
Ibland är jag bra konstig... vilket jag är väldigt, väldigt stolt över!

Inatt regnade det visst en massa massa massa! Inte för att jag minns mer än fragment av det, men jag är hundra på det. Att det dessutom var blött ute när jag gick ut, det gjorde ju inte min hypotes ett dugg mindre trolig. Underligt dock att jag vaknade av det, det har jag typ aldrig gjort. Vaknar sällan av att det händer något runt omkring mig. Det krävs en uppoffrande handling för att väcka mig. Visst, jag kan vakna av saker som jag drömmer om, konstiga grejer så att jag sätter mig upp eller när jag har bränt kroppen röd, då kan jag vakna när jag rör mig. Men av regn???

när mynningen på en takränna bäst beskrivs som en öppen vattenkran, då regnar det..

Som tur är så somnar jag hur lätt som helst igen efteråt. Sätter jag mig upp så har jag nog somnat igen innan huvudet når kudden, jag gillar att sova :-)

Imorgon skall jag upp tidigt, dessutom känns det som jag har saker kvar att göra innan imorgon, så det är dags att fixa.. sedan skall jag fira på tisdag... jag fyller något då, och tänka sig att jag faktiskt höll på att missa det. Hyfsad flyt man skall ha, som vanligt :-)

Hoho, off i go. Sova sova sängen..

F-fpn

Inga kommentarer: