tisdag 14 juli 2009

äta träd?



Nu kör vi!

Ja, det var på den linjen det började. Och slutade kl 3 på Diamond Dogs på avenyn. Ibland skall man unna sig att ha kul, för det är roligare då :-)

En typisk Frank-dag har börjat, vaknat, gjort inget och dagen fortsätter i samma anda. Tja, ett tag till iaf. För jag skall nog allt få lite gjort idag, det är mitt mål. Man måste ha mål ju.

Ägg och kaffe för andra gången idag kanske?

Jag har snart semester, mindre än 2 veckor tills dess faktiskt, skönt som bara den, men jag har inte så mycket till ideér. Eller kan det vara så att jag har ideér, men inga verktyg att planera? Oavsett så vet jag att jag skall åka paddan en gång, men det tar ju max 45 minuter vad jag vet, sedan då?

Borde åka lite inlines med, det har blivit dåligt med det på sista tiden, men jag vet inte, jag är trött idag. Jag får gör en Frank-grej och åka vasaloppet otränad?? Sedan har jag ju Lidingöloppet som jag kanske springer, löser jag det måntro? Har jag förresten gjort det så har kan jag väl lika gärna cykla med, för att sedan plaska vatten.. jaja, jag funderar.

Nej, ägg och kaffe var det, samtidigt som jag funderar på om jag skall svinga golfklubba på rangen idag? En ide från igår, och ideér från utekvällar blir sällan mer än en bra ide..

F-fpn


Inga kommentarer: