måndag 22 juni 2009

spelar parkeringsspel..

Jag blir arg av att spela spel, så enkelt är det nog. Verkar inte bättre denna gång heller. Den ständiga strävan av att vara bättre än förra gången tar form i yttringar som man inte borde skriva. Dessutom får jag ont i halsen av allt skrikande.

Men det får jag allt. Jag har varit duktig idag, har faktiskt lyckats åka inlines, efter många om och men så blev det ca 2 mil idag. Från mig, till bortanför Bäckebol, något mot eller vad det heter, och tillbaka. Ganska precis 2 mil verkade det vara. Kollade på joggs hemsida.

Jag är lite inne på att gå ut och vandra i det fina vädret. Ev så går jag kanske till Backaplan, men det beror på om något har öppet. För även om jag inget skall handla så är det roligare om det är någon annan än jag där.

jag får kolla på det, over and out!

F-fpn..

Inga kommentarer: