tisdag 16 juni 2009

Gammal?

Elvis, givetvis som ung :-)

Gammal som gatan va? Nej nej, hör bara på detta citat om Elvis-filmen Viva Las Vegas.

"Viva Las Vegas, amerikansk film från 1964, regisserad av George Sidney. Filmen hade svensk premiär den 30 mars 1964, nästan två månader innan filmen gick upp i USA.
Anses av vissa kritiker som en av de bättre Elvis-filmerna, inspelad när Elvis fortfarande var ung (28 år) och smal. Även publikmässigt var filmen en framgång."

Se, när han fortfarande var UNG!! Känns skönt att jag förlängt min ungdom med ett år till. Detta år skall jag på enklaste sätt använda till att söka efter flera sätt att förlänga det ytterligare... Så när jag väl erkänner mig gammal, då kommer jag verkligen vara lastgammal!

***
Verkar som om jag måste vara vaken tidigt imorgon för att uppleva ett fint väder, det verkar enligt 2ans väder inte som om det håller sig bra på dagen.

***
Är inte barn med hörselkåpor sjukt sött?

Rosa och små, men ändå något överdimensionerade på de små

***
Yamazaki, Macallan eller en till Laphroaig, valet är svårt, för att inte säga omöjligt :-)

Men den lila passar bäst i färgen. Kartongen spar jag givetvis...

***

Nej, nu går det någon Italiensk film på TV, jag får allt ta och anstränga mig och byta, och laga mer mat. hungrig trots allt...

F-fpn



Inga kommentarer: