söndag 21 juni 2009

Sova, sova

Det är lite stressigt utan att jag kan sätta fingret på varför.. sådant är väl sådär.

En lugn midsommar med lite klassiska ingredienser såklart, men i det hela en lugn en. Gissar att det var lika bra. Barn har sällan förståelse för trötthet.

Och idag har jag som vanligt gjort inget.. undra var denna passivitet kommer ifrån. Jag skall grunna över detta under natten, när jag ligger i min säng, med rullgardinen nerdragen till max och en lång morgon senare kanske jag vet. Hur skyddar jag mig förresten mot de elaka hantverkarnas läten?

Nu har jag hittat något underligt program, American Inventor från 2006...

Undra hur jag lyckas, nu är klockan massa och jag kommer varken på något att skriva, inte heller kan jag komma på vad jag har gjort istället för att lägga mig. Bara rappakalja...

Mer en annan gång.. tjoho!

F-fpn

Inga kommentarer: