söndag 14 juni 2009

dröm vidare!




Jag vet inte riktigt hur mitt liv de senaste dagarna kopplades ihop i en dröm jag hade här en dag, eller natt menar jag ju självklart. Jag tror att det började med att jag var ute i något landskap och sprang, inte allt för olikt det från "Fallout3", ett spel jag spelat ganska mycket för ett tag sedan. Jag vet inte var jag var påväg eller något så, helt plötsligt så spelar jag match, kan ha varit hockey.

Bristen på detta som frambringade det kanske??

Det kan ha varit så att Detroits förlust mot Pittsburgh spelade in en hel del, för jag tror att jag var riktigt hemsk på isen, eller på planen, jag är nämligen inte 100% på att det var just hockey jag spelade. När matchen sedan var klar blev jag uppkallad till någon sorts coach kanske. Helt vansinnig var han, slog mig på axeln och grejjer. Så jag gjorde det enda rätta, visade vem som slog hårdast, släpade in honom i något duschrum (som om man har det uppe hos coachen?) och frågade lite snällt om han var fortfarande var kaxig, medans jag försökte få honom att äta upp duschmunstycket. Den elaka coachen spelades för övrigt av Gösta Prüzelius...


Han såg inte lika snäll ut då...

Sedan är jag ute på någon stäpp igen, samma miljö som "Fallout3" igen, men gubben jag är är han från "Infamous", ett spel jag spelar nu. Och min karma är inte alls bra längre, vilket den faktiskt är i spelet... Undra just varför.. Sedan måste jag vaknat, vilket nog var lika bra. :-)


Spel är inte skadligt för en...

Nu så skall jag se om jag inte kan äta något, titta lite till på TV och sedan ta mig samman .. undra hur nästa dröm blir.. :-)

F-fpn

Inga kommentarer: