fredag 15 augusti 2008

se vad man är slö när man är ledig..

"Hejdå, jag är ledig imorgon". Ja, precis så sa jag i onsdags när jag var påväg hem. "På fredag med va? OCH söndag. Vissa har det bra" fick jag då som svar.

Kunde svaret varit bättre!?

Jaha, vad gör man bäst när man är ledig? Som vanligt blev det inte mycket. Men en tävling (när det finns möjlighet att tävla, då gör vi det) med Kinnge. Gutarr-Hero och låten "my name is Jonas" stod på menyn.

man skall inte ropa hej... ja, det ordspråket gjorde sig gällande..

Kan tänkas att 400 poäng inte är så mycket, speciellt inte om man har en slutpoäng över 162000... men ibland är 400 allt...



Sverige spelar fotboll, hade 0-0 mot tyskland länge, alla 90 min, nästan hela första förlängningskvarten. Men givetvis måste de förlora. Why.. hatar sådant!

Vissa ideér är bra, andra är dåliga. Ibland gör man bra saker, ibland dåliga. Alla får givetvis göra som de vill. Men för att komma med ett gott råd; drick inte gärna absint kl. 5 på morgonen innan du lägger dig. Det ger dig inget innan sömnen och defenitivt en jobbig eftersläng när man vaknat. Så, även om det känns lockande så Skippa kl.5-absinten.


Nej, nu skall jag vänta ut matchen och sedan se om jag inte kan göra något nyttigt.. sedan kan det bli intervall.. Något som jag inte alls ser fram emot..


Inga kommentarer: