söndag 31 augusti 2008

går inte bra detta.

Ligger fortfarande vaken i sängen. Kroppen vill inte somna. Och om det är en sak som jag lärt mig, så är det att det är en av ytterst få saker jag inte kan tvinga mig till. Värdelöst. Hmm, visst, att göra som jag gör nu och helt ge upp och äta godis hjälper nog inte dock.

Imorgon är det dags för morgongänget, som sedan hette gänget, som sedan bytte namn till morgonprogrammet och som nu kommer heta rivstart, att ha premiär. Jag har redan ställt klockan. Tänk vad värdelöst att jag inte sover redan.

pratade med en granne precis när jag kom hem. Om löpningen och så. Jag sa att jag sprungit från jobbet. Efter ett jag så frågar han:

-Var jobbar du?

-Bäckebol.

-Buchebel?

-Nej, bäckebol, IKEA.

-you are crazy man! Trodde du sprungit från Backaplan! Idiot..

alla förstår inte tjusningen med att springa :)

Inga kommentarer: