fredag 8 augusti 2008

080808

Idag är det noll8ornas-dag. Ett lätt datum med andra ord. 030303 minns jag allt, fick ett jobb den dagen, samma som jag fortfarande har kvar. 060606 var det premiär för någon film som jag inte minns namnet på. Inte helt oväntat har den att göra med satan o.s.v. Men sedan är det slut med minnen ang. lätta datum. Jag väntar för övrigt fortfarande på 111111. Det måste vara det bästa datumet att födas på, om man har svårt med datum alltså.

*Jag gör sudoku som en maskin numera..*

Jag får eventuellt besök igen, eller fler från norr dyker upp. Denna gång är städning en nödvändighet. Panik panik.



Jag får inte ihop detta... alls... men folk har löst värre problem... jag måste duscha.

Shit, 9 ägg i min kyl är bäst före imorgon, jag som har svårt för sådant.. jaja, 4 till frukost med andra ord...

3 kommentarer:

GIS-mormor sa...

Herregud! Du har haft ditt jobb längre än jag haft något jobb hittills i mitt liv!

Anonym sa...

Vad gör du sommaren 2010? Några planer ännu?

Frank sa...

jasså mamma.. Ok, då stannar jag ett tag till, så mitt rekord blir mer svårslaget :)

Micke.. Nja, jag vet inte ens hur jag jobbar på tisdag...