fredag 15 augusti 2008

inte klar idag heller..

Ingen löpning idag. Kände inte för att ta mig ut i mörkret idag. För trött och lat idag. Givetvis förbannar jag mig själv imorgon. Men då hade jag ju tänkt springa iaf. Det är ju bara en vecka kvar till midnattsloppet. tänk vad tiden går.

Det stör mig också att det måste ta så länge att måla. Jag fixar och målar. Tejpar och slipar. Blir det klart? Nej, det blir ju inte det. Det stör mig.



Spelade idag med, gutarr-hero alltså.. såg ut ungefär såhär. Minus det gröna och musklerna. Ilskan var nog densamma. Borde kanske börja boxas igen..


*För övrigt så är filmen hulken på tv nu. Eller... det är den som är filmen mellan reklamerna*

  1. Se Hankock
  2. Se Dark Night
  3. tvinga Kinnge att se Nykeln till frihet
  4. måla klart
  5. springa (skall vara stående inslag, räcker inte med en gång)
Ähh, jag som stör mig på människor som pratar för pratandets skull, jag skall kanske sluta skriva för skrivandets skull.. och skriva när jag vet vad jag skall knappa ner.. Tjao.. :)

Inga kommentarer: