lördag 19 juli 2008

joggar-utstyrsel på!

Med havregrynsgröt i en tallrik, toppad med jordgubbssylt, väntar jag på att energin skall infinna sig. Jag kan inte påstå att kroppen helt är i avsaknad av den, men ändå tar det lite emot att springa. Ja, för det är precis vad jag skall göra. Måste väl bara smälta den grymma och enkla rätt som står på bordet framför mig.

Jag har ett lite udda mål denna gång, något som jag också använder som motivation för att alls ta mig ut. Jag skall jogga i ett tempo som inte är helt vansinnigt. Till skillnad från i förrgår (Ja Sus, jag tog mig allt ut, om än en kort sväng) då jag tog i 100% från sekund Ett. Visst, sträckan var bara 3,5 km. men oj vad trött man kan bli på den lilla biten. Min vana trogen så hade jag ingen klocka, så jag har ingen som helst aning hur länge det tog. Men när jag kom fram så var jag så yr att jag knappt kunde gå upprätt. Ett bra betyg! :)

Men som sagt.. idag skall det minsan vara ett lugnt tempo på menyn och även om jag har noll koll på hur man gör det så skall det nog minnsan lösa sig av sig själv.

Den som lever får se.. kanske bara spurtar sista biten :)

tjao så länge...

Inga kommentarer: