onsdag 23 juli 2008

även andra identiteter av superhjältar..

Jag är inte bara Batman, har även andra identiter på mitt CV. Speciellt nu när en Batmanfilm har premiär så är det bra att lägga den superhjälte-rollen på hyllan ett tag, det blir så mycket annars...

En dag när jag som vanligt var ute på gatorna och patrullerade så attackerades jag av ett våldsamt stort eldklot. Mitt i allt stod dessutom en fotograf. Givetvis hade jag en ögonblick över för en pose..

Därefter räddade jag en gammal dam från att bli överkörd av en buss.. i äkta Spawn-anda..


Något som kan vara lite jobbigt, och svårt, är att få dräkten att passa. Jag vet att alla som inte har en spawn-dräkt gärna har en, men det kan vara nog så jobbigt att få plats med vingarna, så att de inte skaver..

Här en bild tagen ur en tecknad serie där jag deltog..



Haha, märks det att jag är ledig idag eller..

Dessutom fattar jag inte hur jag kan låta mig spela Guitarr-Hero!!! Jag är nära att efterlikna en rockstjärna som har sönder gitarren efter en låt. Men till skillnad mot denne har jag ju precis blivit utbuad och är nära, riktigt nära, att inte ha någon gitarr kvar.. Skall kolla om man kan handla en till.. så att den jag har får vad den förtjänar. Måste finnas en hel del ilska i mig idag..

Inga kommentarer: