måndag 14 juli 2008

Ja, det är segt med uppdateringar..

Jag vet nämligen inte vad jag skall skriva, det händer inte så mycket.

Jag skulle kunna skriva att jag var ute och på gott humör i lördags. Att jag min vana trogen stod på avenyn i morgonsolen och tyckte att det var skönt att inte vara beroende av att lägga sig och att jag faktiskt inte skulle haft något emot att vandra hem över bron. Med Morbror Johan som duktigt körde sopbil på Liseberg pratandes i telefon.

Jag hade också kunnat skriva om att jag smsade med en gammal lumpar-kamrat och skulle möta upp honom utanför excet i samband med att de stängde. Underligt nog var han inte där (även om han dök upp mycket senare), men jag sprang samtidigt på en annan lumparkamrat, vad är oddsen?

Man skulle samtidigt kunna berätta att jag var hos morfar i lördags med, att han fyllde stolta 76, bara 28 år kvar nu innan han lämnar in runt sådär 104-strecket. Pizza, en och annan öl samt utbud av lite smått och gott. Och gott, ja, det var det mesta. Även de som enligt uppgift skulle vara surströming, men luktar det inte som surströming så kan det inte vara surströming. Gör det däremot det så är det äckligt. Oliverna var nog för övrigt det enda som jag inte hade en tanke på att pröva.

Men inget av det ovanstående tänker jag skriva.. så, nej, det blir inte mycket till inlägg denna gången heller...

Lindholmenstafetten skulle förresten vara bra roligt.. 2,5km alltså..
Men men, kanske skulle träna till Midnattloppet först...

Tjao sålänge, utan att veta hur länge

Inga kommentarer: