tisdag 1 juni 2010

Salem

Ett ständigt problem när man är ledig, det är att man då lagar frukost, för jobbar man så hinner man inte.

Problemet är inte att göra den, problemet är att välja vad man skall koka först, ägg eller kaffevatten.

Ibland är livet bra lätt va?

Salem

Idag skall jag kolla på 2an från Melodifestivalen. Idag är det jättefint väder och jag skall snart äta frukost. Inatt drömde jag om mina "ta-med-sig-kaffe-muggar" som jag har hemma, det är ologiskt, det finns som inget att drömma om med dem.

Ny låt på detta, tror jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta-med-sig-kaffe-muggar fick jag i present igår! Sånadär med kaffebönor på. Antar att dom är från Jysk?

Frank sa...

men... nej, jag har inga, och jag hade inga igår heller. Vilket är tur, annars hade jag blivit galen. Sluta luras! :-D