fredag 4 juni 2010

Solen är typ varm

Vad är väl en dag i slottsskogen? Helt klart varm om inte annat, och min vana trogen så använder jag knappt solskyddsfaktor, så nu bör jag vackert upp färgen röd över kroppen. Så stolt. Jag smider redan planer på hur jag skall lyckas vara ute hela dagen idag, för det är helt klart planen.

Kastar man boll i form av en amerikansk fotboll så får man vara beredd på att den aldrig studsar som en vanlig boll gör. Risken för att träffa människorna omkring en är överhängande. Kastar man dessutom amerikansk fotboll så blir det gärna snett.

Älgar i singularis

Ja, jag tog ju en bild på onsdagens husband med, eller, de blev inte så bra, så jag tog en bild på deras buss istället. Den liknar något som skulle kunna rulla på gatorna i ryssland, men det har väl med lågkonjunkturen att göra?


Jag köpte ett nyckelband, bara en sådan sak liksom.

Inga kommentarer: