tisdag 1 juni 2010

Och så fastnar man på internet ist.

Har du gjort den?

En gång lärde jag mig att man lär sig saker om man direkt hoppar upp ett par svårighetsgrader och inte tjafsar med det där lätta. Jag tror att det funkar men det lämnar en dålig guard mot prestationsångest. På riktigt!

Vissa saker hittar man av en slump, då blir det oftast roligast.

Idag är det galet bra väder, jag ser att det blåser lite i trädkronorna, men jag tvivlar inte på att jag löser det, jag tar med mig så jag klä av mig och så jag kan klä på mig. Det blir Liseberg idag med. Med sangria innan.

Och nu har jag varit vaken i snart 5 timmar och gjort sådär lite som bara jag kan.

You so gangsta, I'm so thug och sedan stämmer det faktiskt ganska långt.

Nej, nu dricker jag upp mitt sista, kalla, kaffe och sedan går jag ut i solen. Fan att mina engångsmuggar i rosa med kaffebönor faktiskt är slut. En dag tar jag med mig gitarren på ryggen, men det krävs att jag är lite mer skillad först. Jag gör ogärna saker jag inte är bra på.

Bugga någon?

Inga kommentarer: