söndag 6 juni 2010

söndagsbestyr

Jag laddar ner en podcast av Filip och Fredrik. Det är ju ändå deras sätt att prata så. Jag vet inte ens om den är bra eller inte, men något måste jag ju ha på telefonen för de gånger som jag inte kan lyssna på radio. Blir ju tokig bland folk ju.

Badstrand från undertecknads begynnelse.

Det blev en liten tripp down memory lane igår. Marstrand. Denna lilla idyll och tillika födelseort för en annan. Hälsa lite på syster samt far med respektive. Givetvis glömde jag en present jag fått där, en sådan som man äter med kniv. Glömde, jag borde skjutas.
Men jag fick iaf med mig mina skidor hem. Så det är ju ett steg i rätt riktning om jag hade tänkt göra något av min plan att en gång åka vasaloppet. Jag planerar dåligt, tänker mycket.

Hey soul sister.

Jag väntar, bara en sådan sak.

Det är fint väder ute, borde inte jag gå ut? Eller, kan jag vända på det och mena på att jag varit ute så mycket denna veckan att jag får sitta hemma och göra inget hela dagen? Eller är det sista soliga dagen någonsin. För så kan man tänka om man är pessimist. Det gör inte jag, tänker alltså.


Hade väl inget att göra

Har man en påse med bilar och inget att göra så går det jättebra att göra en kö-bildning. Längst fram, vid mitt knä har två bilar krockat och vält, så det blir kö när de andra måste in i en fil. Typ

Inga kommentarer: