måndag 31 maj 2010

Jag önskar godnatt, för idag.

När man har en kanal som aldrig tar paus för reklam, då kan man skratta sig lycklig åt det faktum att man kan pausa. Speciellt när man ser kanadensisk skräck.

Tänka sig vad tiden går sakta när man väntar på att den skall gå. Sedan är klockan hux flux en herrans massa. Trick or treat är inte en film man bör se om man vill se en bra film. Whisky har jag hört är en bra förkylningsmedicin. Vatten är en barnlek att svepa om man jämför med öl. Men är barnlekar ens enklare, har de ens regler? Regler gör det lätt eller?

Efter en lång dag i solen borde jag vara tröttare än vanligt.

Imorgon skall jag gå på Salem, men faktum är att jag inte är trött alls. Inte mer än i huvudet. Det händer bara när man använder det.

Är det här ett hemlighetsfullt meddelande om att man skall vara mer som CK?

Hittar man bilder på sin telefon tagna mitt i natten, läses: 03.38 en lördag, så brukar de vara roliga, om man ens ser vad det står på dem. Och kul var det, men jag minns inte vad vi skulle med bilden till. Eftersom jag bara har bilder på mig här så kan jag inte visa den, CK är med, och han vill jag inte visa upp.

Efter att ha varit en av de få saker som jag inte åt som barn så är ärtsoppa idag en av de få saker jag kan ha cravings efter. Så jag köpte det.

Magnus Betnér får en att skratta, thats a fact. Det finns inte massa fakta i livet.

Nu har jag retat upp mig själv, jag är nog den enda som kan det. Nästan. Jag vet vad jag skall säga.


Inga kommentarer: