måndag 7 juni 2010

ja se det regnar.

Så vaknar man till regnet, det är nästan så att det är skönt att slippa känna kravet att gå ut i det fina vädret. Att bara få sitta fastlimmad i sin egen soffa, lyssnandes på musik, iklädd bara morgonrock, ätandes frukost. Sådär segt som bara jag kan, ungefär.

Kaffe till frukosten, såklart.

Podcast, varför jag har inte tänkt på det innan? Med den informationstörstande hjärna jag har så är det ju en perfekt sak att ha att lyssna på. Givetvis har jag gått all-in även där och laddat ner flera timmar redan. För det får man va? Ja det får man.

Den som lever får se va?

De mögliga persikorna säger det alldeles utmärkt förresten.

Dödlig fångst på tv och det är något mycket fascinerande med det, jag kan inte sätta fingret på det, men en dag kommer jag nog på det jag med. Men jag kan inte sluta tänka att jag vill jobba på en av de båtarna. Ett annat liv kanske, ett annat liv.

Nu skall jag vara Sherlock.

Inga kommentarer: