måndag 1 mars 2010

Trams, typ...

Jag i en tidigare årgång, a la 2007 kanske?

Med en tvätt på g och med massor av projekt på en gång så sitter jag i min soffa denna måndag. Med fyra väggar med ny färg på sig så är det stora i projektet klart, men jag vet att det är det sista som alltid tar överlägset längst tid. Har jag lite tur så är det klart innan sommaren.

Svart och vitt har det blivit, så jag vår se vad jag kan frambringa i färg. Jag gillar färg.

Den väggen som skymtar i bakgrunden på bilden ovan är röd. Den var grå från början. Sedan var den kaffebrun under ett par år. Nu är den svart. Svart som natten.

Ny T-shirt, ny frisyr, lite mer utväxt skäggväxt. Samt den svarta väggen


Jag har inhandlat ett par röda byxor. Jag vet inte ens varför. Men man kan ju inte leva hela livet med hundra par svarta och blåa jeans? Rött åt folket. Speciellt när man är uppvuxen med KPML:r (nåja).
Thanaz. De var 3 minuter kvar tills dess auktionen gick ut, dessutom exakt min storlek. Tror jag. 29-32 i midjan. Trots att alla, läses ALLA, jeans jag har är av märket Diesel.

Någon gång skall jag inventera Jeansen.

Jag försöker få den kvarvarande katten (ja, jag skall poängtera att jag varit bödel ett tag till, det är jag värd) att vara mer av en linslus. Men det går inte alls bra. Nu har han gått och lagt sig någonstans där jag inte ser honom. Han gillar inte alls blixten på kameran. Han vet vad som vankas när mobilen kommer fram och han tittar per automatik bort. Han är smart den där, och samtidigt inte ett dugg lik sin husse.

Men ibland så.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Jag tycker att man borde vara lite mer linslus överlag. Foton är bra! Fortsätt så. :)

L sa...

röd är finaste färgen. (Och rosa, givetvis.)