söndag 21 mars 2010

Juno mera

Juno!

Jag satt en dag och lyssnade sporadiskt på spotify, och skrev "Juno" i brist på annat. Låten med Moldy Peaches - Anyone Else dyker upp. Den de spelar i slutscenen. And I love it!

"I dont see what anyone can see in anyone else, but you". En vacker samling ord som bildar ett budskap.

"upp upp, down down, left right, left right, B, A, Start. Just because we use cheats doesnt mean we're not smart" Är det bara jag som minns fusket till Gradius?


Tydligen är det ett klassiskt fusk som kallas Konamikoden. Det är klassiskt, jätteklassiskt!

3 kommentarer:

Josefine sa...

Hurra! Då ska jag också söka upp den låten. :) Bra att du bloggade om det. Idag har jag tränat skithårt. Är trött!

Frank sa...

Idag har jag inte tränat, det gjorde jag igår, och i förrgår. Jag är dock trött.

Josefine sa...

Sov med dig då! Det kunde du behöva... ;)