söndag 7 mars 2010

Fast i soffan, dagen till ära.

Go Jörgen, go!

Vasaloppet idag. Perfekt avslappning att titta på det. Fascinerande hur folk klarar att åka så fort, så länge. Tänk att, efter 9 mil, vinna med en pjäxlängd. Tänk om man var Jörgen Brink. Hela jag vill förresten bara åka skidor. Nu typ. Men jag vet ju hur det kommer sluta. Jag måste på fullaste allvar skaffa en sekreterare som gör saker åt mig, på egen hand blir det ju inget gjort. Alls..

Jag intalar mig själv att jag kan åka skidor fortfarande.

Så kallt som det var igår, eller vid 5tiden när jag gick sista biten hem från Backaplan, så var det så kallt att jag var nära att ge upp och bli ett med naturen i form av en snögubbe.


Det blev svart-vitt...

Nu börjar jag få lite fason på detta med att städa, visserligen går det sakta, men det blir bra. Dumt är bara att jag har massor av saker som jag haft på väggarna, som jag inte har på väggarna längre, det gör att de istället ligger på golvet. Typiskt mig. På platsen under sekreterare, på min lista på hjälp jag kan tänkas behöva, så kommer nog en projektledare. Live Love Laugh står det för övrigt. Hey, why not?


Jag sa ju att jag skulle kompensera alla färgglada plagg med en helsvart dag.

3 kommentarer:

Micke sa...

För ett ögonblick trodde jag att du hängt upp dig själv på väggen...

Frank sa...

nej Micke, jag svävar. Du lärde mig hur man gör.

Malin sa...

Fan vad snyggt det var med inredningen på väggen!

btw var du jäkligt snygg också ;-)