torsdag 11 mars 2010

såhär skall det vara

Såhär ser jag ut förresten, att jag inte tänkte på de!? Svart/vitt/rött är färgerna. Det skall matcha, även om man tränar, det skall det. Fint skall det vara! Synd bara att man är rätt dålig på badminton, men det tror jag ger sig. Om man gör det ofta blir man bra på det har jag hört, träning är ett ord jag har hörts viskas. Jag skall kika på det. Men som 28åring så är det försent att börja med något nytt. Jag har stakat ut mitt liv nu, det är bara att gilla det. Synd va?

Imorgon skall jag träna så att jag bygger på min träningsvärk som nog börjar avta imorgon. Lika bra, har man det hela tiden så lär man sig leva med det, det vet jag, jag har testat det. Inte med träningsvärk dock. Men med det mesta annat som man måste lära sig leva med. Så skall jag bara lära mig leva med mig själv. Det kommer jag klara.

Inga kommentarer: