lördag 6 mars 2010

röda byxor är rosa

Röda byxor och en förkärlek för foton på sig själv, av sig själv.

Så, som Barney skulle sagt Legen -wait for it- dary! Eller.. Nej, varken jag eller Oscaróvic har tid att vänta på det.

Jag fick honom att gå mellan ställena, GÅ! Det ser jag som en bedrift.

Citat från gårdagen: När jag skulle beställa McDonalds och stackarn i kassan inte fattade ett ord av mina kvickt sagda ord så fick vännen hoppa in och säga "han vill ha en QP, han pratar inte så bra svenska, han är från Island" Sedan var jag Snorri resten av kvällen! Snorri Sturluson till och med, jag tackar och bockar!

Nästa gång jag vill få andra att uppmärksamma att någon annan har på sig en grön tröja så skall jag inte göra det i röda... förlåt, rosa, byxor. Notis till mig själv.

Ikväll är det på´t igen, ingen Oscar dock, så det blir lugnt. Jag skall inte ha rosa byxor, och heller ingen rosa tröja. Inte ens färgglad, jag skall testa det för en gångs skull...

CK! Kom hem! DU skall med!

3 kommentarer:

L sa...

Foton på sig själv, av sig själv, är dom bästa. Sen ska man helst måla av dom själv också, så blir lyckan total.

Frank sa...

Jasså, men jag tar det så långt jag kan. Jag kan inte måla så bra, det blir iaf ingen lycka gjord med mig vid pennan.

L sa...

Jaja. Man gör det man kan. Kan man inte måla, så slipper man!