söndag 14 mars 2010

Party på menyn.

Rapportera-utseende-bild innan det brakade lös.

Melodifestvalen var det ja, för mig som inte ens sett en enda minut av det, inte en minut! Illa? 10 finalister var det, någon sa att det var en shot per bidrag, jag sa att han var dum. Nu i efterhand känner jag mig dum för att jag inte istället sa nej. Men så kan det vara.

Hon Anna vann, det tyckte jag var helt ok. Helt ok! Salem hade fått vinna, men såg ingen hur glad hon blev. Bara det gjorde det ju värt det!

Hon hade på sig converse på fötterna, eller nej. De var inte äkta och då fick man visst ha dem. När regler är så lätta att komma runt borde reglerna slopas. Slopas!

När jag vaknade idag så funderade jag snabbt på varför jag inte tog med mig jackan. Sedan kom jag på att den säkert inte behövdes igår. Jag klarade mig ju utan. Sedan funderade jag varför jag åkte till backaplan istället för hela vägen hem. Var det för att jag aldrig kan uttala min gatuadress. Efter en öl är det kört. Börjar jag ge upp? Men jag var glad ändå. Titta själv.

Jag sparade garderobsbrickan för att den var rosa. Inte!

Inga kommentarer: