torsdag 11 september 2008

Vem kan slå Filip och Fredrik?


Så, det var dags för det programmet igen. Givetvis så visste jag inte att det gick. Jag har inte haft koll på ett enda program sedan jag var liten. Min hjärna fungerar inte så. Jag vet att Lost gick på onsdagar. Men inte mycket mer än så. Söndagsöppet gick på söndagar.. men det måste man ju faktiskt inte vara smart för att komma ihåg... När gick rederiet? Torsdagar? Hmm, alltid minns man något. Det är nämligen lätt att nämna saker man kommer ihåg, för de kommer man ju ihåg. Lika logiskt är det ju att man inte minns saker som man inte kommer ihåg. Eller?

Men hur som helst så lyckas jag bara se det jag tänkt se om jag av en slump zappar över till det :)

Idag var det vem kan slå Filip och Fredrik. Som jag nämnde så slog jag på det av en slump, lycko mig! Jag hade tydligen missat ett avsnitt. Programmet handlar om att slå Filip och Fredrik i div. grenar, som löpning, backhoppning, kortspel mm. Allt mellan himmel och jord. Hur som helst och för att göra om 3 program till en mening: en helt avgörande gren (efter 15 st.) bestämmer om utmanaren får 500000kr, i det här fallet ett enda moment. Missar man då, vilket han gör, så måste det vara ett tungt slag. Närmare kommer man nog inte. Säga vad man vill om de flesta, och då menar jag även de kaxiga som jag annars har svårt för, så tycker jag väl att karln skall ha något. Bara det att han förlorat räcker väl? Äh, jag vet inte..

Tja.. 10.14, värdelöst.. kunde jag inte komma under 10 minuter. Stört!

Nästa gång, då jävlar. Jag har dessutom en ny taktik! Att ev. träna innan..

Inga kommentarer: