söndag 7 september 2008

oinspierad

Ibland så känns det som om det går år och dar mellan mina inlägg. Men om man kollar på facit så var det bara två dagar sedan. Även om jag inte vet om datumen stämmer och så. Men det går inte eoner mellan tillfällena i alla fall.
Jag sitter och tittar på ett tv-program med Rickard Ohlsson, eller hur han nu väljer att stava det. Ett frågesportsprogram. Shit vilka underliga frågor. Och vissa helt omöjliga. Till skillnad från de flesta andra frågesporter så vill ingen ha någon fråga, bara för att de är sjukt omöjliga. Men men, jag kollar ju. Så länge man kan få frågor utan att riskera att ertappas med att ha fel, då är jag som en slav...


Morsbesök med geocashing..

Jag fick snällt posera med fyndet..

Mamma var visst så stolt över att ha joggat hela tjejmilen att hon fortsatte till Gbg av bara farten. Väl här så passade hon på att besöka sin äldsta av två söner. Geocashing i kombination med promenad. Kanske blir en geocashare av mig en dag med :)

Usch, återigen så borde jag kunna skriva massa grejer, men de vill sig inte, dessutom borde jag göra massa grejjer, men jag vet inte om det blir så mycket med det. Tja, mat kanske hjälper till...

Tjao så länge..



Inga kommentarer: