lördag 20 september 2008

hinner i stressen inte skriva en passande och snabb titel..

Jag är ute efter låtar man kan lyssna på när man springer. Då menar jag t.ex. inte "bed of roses" eller så. Det funkar, klart att det gör, men det är ju ingen slump att det inte spelas ballader på gym. Nej, den tankegången fattade jag knappt själv.

Imorgon är det innebandy, det är bra. Jag skall spela match, tror jag.. Jag skall med iaf. Tror det blir kul. Man måste ju röra på sig, och om man är så snabb på att skippa löpningen, då är det bra att det finns något organiserat att vända sig till.

Jag fick veta att nästa löptävling sker den 31/12, dvs den sista dagen i månaden december. Och tillika sista dagen på 2008. Var det inte nyss som det nya året började? Är det som mamma alltid sagt, att tiden går snabbare och snabbare. Förresten bara jag som hajar till över namnet Sylversterloppet?

*Morbror Johan har fått mig att tro att jag själv är 28, sjukt irriterande!*

---Måste springa till coop och handla något kul..---

Så, då var det nödvändigaste inhandlat...

Jaha.. och nu, är det inte lördag? Nej, det blir omvisitation på denna helg.. jag drar ut och är.. tjao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att tiden går snabbare och snabbare är ju en subjektiv upplevelse. Men jag har ännu inte träffat någon 30+ som inte tycker att tiden går snabbare ju äldre man blir.

Och Sylvesterloppet...varför hajar du till över det namnet? Sylvester har ju namnsdag på nyårsafton. Men sen är/var väl Sylvester också en site där homosexuella män kan/kunde få kontakt. Den kvinnliga motsvarigheten heter visst Sylvia. Är det därför du hajar till?

Du kommer väl förresten till 105-årskalaset den 8 november? Jag planerar att komma.

Kram pårej gubben min!