tisdag 9 september 2008

inget att skriva, Frank för hela slanten..

-Hallå?

-Sover du?

-Nej

-Vad gör du då?

-Jag vet inte..

Ehh, rätt lätt att se igenom den lögnen. Men men, jag vet ju själv hur det är att vakna och inte ens fatta hur, var, när, vem och varför man är.. Kämpigt läge..

Jag som inte sällan googlar allt mellan himmel och jord har ibland inget direkt att googla på.. googlar jag helt enkelt mitt eget namn.. Ibland bara Frank.. Lite kul hittar man ibland. Somdå Loggan för "Frank's WorldWide Moving".. känns nästan som ett företagsnamn och en logga direkt hämtad från min egen hjärna. Men men, uppenbarligen hann jag inge först med den ideén... heller! Men om inte annat så kanske man kan börja jobba där, som bärare.




Jag, som inte sällan ställer klockan efter en viss radiostations utsändningar kan inte tänka mig en bättre radiostation än:
Men, bara snacket om mitt namn när radioprogrammet "Frank" sändes i P3 så skulle jag nog få höra mitt namn i en mängder olika tappningar om denna radiokanal. Men det verkar som om jag behöver flytta till New Hampshire för att få lyssna på klassiska låtar..

Och efter denna kavalkad, och brist på vettiga formuleringar och tankegångar, så måste jag nämna den, förmodligen, bästa av rockklubbar här i världen... kanske ett framtida artistnamn?


Fler bilder och kommentarer till dessa kommer.. men man kan ju inte lägga ut alla sina kort på en gång. Vad skall jag då använda mig av när det uppstår skriv- och idétorka??

Vem kan slå Filip och Fredrik??

Inga kommentarer: