söndag 29 juni 2008

torres i 33e



Spansk vinst idag alltså. Trevligt.
Så slår det mig med, när sverige inte är med längre så hejar man inte på ett lag, inte i rätt bemärkelse.
Man hejar på ett lag, för att laget de möter är ett lag man inte gillar överdrivet mycket. Sedan vet jag ju inte om det är sant. Men någonstans så känns det som om det är lite av en sanning. Speciellt när man pratar med folk som vet ungefär lika mycket om fotboll som mig. D.v.s. inte överdrivet mycket.
Jaja, jag kan som sagt ha helt uppåt väggarna fel. Bara en tanke.

En dag som gått i slöhetens tecken, igen.
Mycket som borde ha gjorts, men inget alls har hänt. Kanske skulle man lägga sig direkt och vakna tidigare imorgon. Bara för att kanske göra något.
Visserligen har jag en vecka kvar att vara ledig. One down, one to go.
Visst borde jag kunna ta mig till marstrand?

Ska se om jag inte lyckas vända på detta..
Throw punches in the air, cuz I dont like air .. hehe..

Inga kommentarer: