fredag 27 juni 2008

Inget att rapportera.. igentligen..

Nyvaken, tänka sig att soffan inte är lika skön att sova i när man gör det seriöst. Man vaknar lätt med ont i ryggen då. Varför är det så?

Jag funderade på en sak här en dag..


Om man har en handikappanpassad toalett, varför är spol-"spaken" ca. 1,90cm högt upp?

Sitter och funderar på om jag skall ta mig i kragen, göra lite kaffe. Mitt nya kaffe har ju dykt upp. Så numera har jag massa blåa och lila kapslar som gör kaffedrickandet till en njutning. Inte illa.. inte illa alls!

Jag vet igentligen inte vad mer jag skall skriva.. men men, jag lägger in en blid på silas, när han är som bäst!




Imorgon är det kusin-träff-dags. Perfekt! Superkul!
Idag skall jag nog valla omkring Rikard.

2 kommentarer:

GIS-mormor sa...

Lägg in några bilder från kusinträffen. Snälla!

Frank sa...

Vägrar... eller, jaja.. jag får se om jag lyckas ta några bilder bara