måndag 30 juni 2008

osynlig text..

Tänkte faktiskt att jag skulle skriva något kul, men jag kommer som inte på vad jag skall skriva. Blanka tankar står som spön i hjärnan.. om man nu väljer att skriva om lite ordspråk.

Seg dag idag med, givetvis somnade jag påtok försent, givetvis har jag gjort absolut inget alls idag. Sitter med utomhusets sol i ryggen i min inomhusvärld.

Påväg till duschen, lyssnar på marstrands-sånger i bakgrunden. Kanske hinner jag vinka lite till solen medans den fortfarande visar sig. Visst visst?
Funderar lite på om jag skall springa idag, eller om jag skall spara mig till imorgon, då skall jag springa med moster. Tydligen skall vi springa långt med. Jaja, jag får se. Kanske tar mig en 1,5km spurt.. det skulle vara bra tror jag.. Får bara hitta min klocka, så att jag vet hur länge det tar.

Nej, nu kan jag detta.

Tjao för nu..

Inga kommentarer: