tisdag 24 juni 2008

Idag är dagen dagsaktuell...

Min vana trogen gör jag saker.. min vana trogen så gör jag absolut inget åt den efterkrigsliknande ordning som råder i lägenheten. Djungelns lag är den som råder, då hintar jag faktiskt att det närmast kan upplevas som en djungel.

Uppgången närmar sig färdigställande, vad kan det tagit? 2 år snart? Illa illa. Hittade visserligen saker som jag missat/valt att inte komma ihåg. Men jag tror inte att det skall ta så länge.
Trodde jag visserligen inte förra året heller. Haha..

*Bejbisen sover brevid mig, lugnande..

Undra om det går något bra på tv idag. Senast det var något bra, braveheart, så somnade jag i soffan. Kan iofs förklaras av det faktum att filmen började 2, slutade efter 4, och jag inte var överdrivet pigg. Hyra film kanske?

*Engelsk frukost fick det bli..

Undra när mitt kaffe kommer. Jag som har supermaskin för kaffe-tillverkning är beroende av internet när jag skall handla. Finns ingen butik i GBG som säljer det svarta guldet. Men jag gissar att det dyker upp snart. Annars får jag väl helt enkelt ta och dricka de röda kapslarna, de råkar vara koffeinfria. Men på samma sätt som jag ogärna äter godis utan socker så dricker jag ogärna, fel.. inte alls, kaffe utan koffein. Som att kolla på TV utan kanaler. Myrornas krig någon?

*Ljusblå och lila kapslar får det bli. Lungo och Espresso.

Ganska fint väder idag, kanske skall man ta sig ut en liten sekund ändå. Jag har ju valt att lägga in arbetet som jag "måste" göra i början på denna lediga vecka, för att ha mindre att göra sedan. Hmm.. håller det denna gången, första gången isåfall.

*Var är laddaren till min eltandborste. Det är inget man förlägger.

Nej.. nu vet jag inte vad mer jag skall skriva. Äta lite, vänta i ett par timmar och sedan springa.. eller tvärt om?

Jag återkommer.. Cowabunga!

Inga kommentarer: