söndag 2 maj 2010

mer Frank?

En gång skrev jag något inlägg och nämnde Linus på linjen, jag minns inte vad jag skrev, jag vet dock att det var mitt i natten mellan en lördag och en söndag och att dagen efter var min första träningslöprunda inför mitt första GBG-varv. Jag minns innebörden och jag tror att det är dags igen. Men den som lever får se, jag klarade mig bra första gången, visst. Senast tog jag bort det.

Jag lyssnar på radio ibland, rätt ofta, och hör på reklamen från Jensens Böfhus. De säger något om om en välsmakande Frank-biff. Jag har alltid undrat vad det är. Säger man dessutom dagens kod-ord får man bröd eller vad det nu var helt gratis. Men det är väl Frank-biffen man är där för? Den måste vara galet god?

Men nu är jag, efter lite googlande, inne på att det kanske heter Flank-biff. I hope not!

Jag har ingen bild som jag tycker passar, jag låter det vara. Tjao

2 kommentarer:

Kix sa...

Jag tycker att vi enas om att det heter Frank-biff. Kan du dessutom använda i dubbel bemärkelse, eller nåt. Bra uppdaterat på sistone, keep it up! :)

Anonym sa...

Okey jag får uppenbarligen ta tillbaka mitt beröm. Skärp dig och skriv, bitte.